מחיר פי וי סי  PVC לרצפה

איפוא אפשר להשיג עודפי פי וי סי בתל אביב

אחד הפרמטרים לבחירת סוג ריצוף הוא המחיר, המחיר בסופו של דבר יהיה אחד הגורמים החשובים ביותר להחלטה איך לחפות את הרצפה בבית, וכאן יש לנו בשורה, מחיר של פי וי סי הוא הנמוך ביותר בהשוואה לכ חיפוי אחר.

רקע

אחת המצאות החדשות של המאה ה- 19 מבין רבות בתעשיית עיצוב פנים קשורה לתחום  הריצוף אם כי הוא יושם רק במאה ה- 20 , ריצוף פי וי סי לרצפה,  מאז המצאת ריצוף הפי וי סי  הריצוף הפך מאוד פופולרי,  אופנתי וטרנדי , קל לשמור עליו, הוא לא יקר, קל להתקנה – פשוט מושלם.

אלה הם רק כמה יתרונות של פי וי סי לרצפה, וזו כנראה הסיבה להעדפתו על ידי בעלי בתים, משרדים ומחסנים מתועשים, אחד מהם בעל מחסן גדול סיכם זאת כך, “הפי וי סי זול, חזק נראה מעולה, קל להתקנה ולתחזוקה, ואני מרוצה מאוד” זו הסיבה שריצוף פי וי סי הפך למועדף  בקרב אנשים המתכננים שיפוץ של רצפה.

ריצוף ויניל, כחומר, אינו חדש. מקורו בשנת 1872, כאשר כימאי אויגן באומן  פיתח את מה שמכונה כיום פוליוויניל כלורי (PVC). – בעברית פי וי סי , עם זאת, חומר מוצק זה נשאר חומר כימי ללא כל יישום תעשייתי עד 1933, כאשר בפעם הראשונה הוא הוצג בשיקגו כריצוף.  עם התקדמות טכנולוגית   מומחים בתעשייה שיפרו את תהליכי הייצור ואת החומר והתאימו אותו לריצוף מודרני שמעצב מיליוני דירות משרדים ותעשיות החל ממחסנים דרך מעבדות מבני ציבור כמו בתי ספר וספריות וכלה בבתי חולים.

המהפיכה הגדולה של הפי וי סי

המהפכה הגדולה של רצפת הפי וי סי הגיעה לאחר שאנשים הפסיקו לחשוב רק על הפונקציונליות שך הרצפה והחלו לחשוב גם על העיצוב, ההמצאה החדשה של פי וי סי אפשרה חשיבה רחבה יותר מחוץ לקופסה עם מגוון אפשרויות שלא היו קיימות עד אז של צבעים ודוגמאות כיד  הדמיון, שלא לדבר על השילובים החדשים שיצרו אין סוף וריאציות של צבעים ושל צורות, ומאז הפך לאחת האפשרויות הפופולריות ביותר לריצוף עבור מגורים  משרדים ואזורים מסחריים.

בסדרת העיצובים החדשים ישנם היום התפתחויות ברוח התקופה, ניתן למצוא ריצוף פי וי סי דמוי פרקט שדומה מאוד לפרקט עץ במראה אך הוא עשוי פי וי סי רך וגמיש, הוא מורכב מאריחים בגודל של פרקט כך שהמראה הוא מראה פרקט אך הרצפה פי וי סי.

טרנד רצפת פי וי סי דמוי בטון

טרנד נוסף שרצפת  הפי וי סי לא פסחה עליו הוא  הטרנד של בטון חשוף, הטרנד של בטון חשוף כבש את המשרדים של ההי טק הישראלי והעולמי וגלש גם לאולמות אירועים ומוסדות, יש משהו בבטון החשוף שמשדר פשטות וככל שהוא מתיישן ומתבגר כך הוא מקבל אופי מאוד מיוחד ומשרה זאת על האווירה במרחב.

מעצבי הפי וי סי זרמו עם הרעיון ועיצבו פי וי סי הדומה לבטון חשוף במראהו אך שוב ההליכה עליו נעימה וגמישה, כלומר אותו המראה של בטון חשוף אך עם גמישות של פי וי סי, ועם תכונת בליעת הרעשים של פי וי סי, מהלך זה הוביל להוזלת העבודה, עלות בטון חשוף מאוד גבוהה משום שחייבים להגיע לבטון חלק ומפולס.

לעיתים משלבים עוד חומרים להעשרת המראה חומרי צבע או הברקה ונצנצים ולאחר מכן יש להעניק לו שכבת אפוקסי כהגנה סופית, ובזה לא סיימנו כי עדיין ישנן עלויות נוספות באחזקה השוטפת שלו, הפי וי סי פתר את כל הבעיות הללו בזול ובמהירות של הביצוע.

מאמרים נוספים
ריצוף פי וי סי דמוי פרקט

אתה עשוי להיות מופתע לגלות כי אריחי ויניל- פי וי סי  יוקרתי הוא לא רק פתרון מתאים, לא עדיף ואלי - קראו עוד

שחור לבן ריצוף פיויסי
ריצוף פי וי סי שחור לבן

בין אם הסגנון שלך הוא קלאסי או רטרו, רצפת אריחים שחור לבן מאפשר לך הזדמנויות אינסופיות ליצור מראה טרי, דינמי - קראו עוד

איפוא אפשר להשיג עודפי פי וי סי בתל אביב
איפוא אפשר להשיג עודפי פי וי סי בתל אביב

עודפי פי וי סי בתל אביב קשה למצוא, הסיבה היא שהבתים בתל אביב קטנים ולכן כל עודפי הפי וי סי - קראו עוד

היכן ניתן למצוא ריצוף פי וי סי בתל אביב
היכן ניתן למצוא ריצוף פי וי סי בתל אביב

שידרוג הריצוף בבתים ישנים בתל אביב הינו הכרחי, ריצוף הטרצו השחוק כבר לא יכול לעמוד בנזקי הזמן, אחד הפתרונות הפשוטים - קראו עוד

אריחי פי וי סי
פי וי סי וינטאז' דמוי ריצוף B

דיירים רבים בחרו אריחי פי וי סי משום שהינו הפתרון האידיאלי לשיפוץ רצפה בדרך המהירה והזולה ביותר, פשוט מאוד להתקנה - קראו עוד

פי וי סי זול
פי וי סי ארץ האגדות

מי שמחפש צפי וי סי זול יכול למצוא שני דברים - פי וי סי איכותי וזול שנשאר מעודפים של פרוייקטים - קראו עוד

צריכים עזרה? צרו קשר
התקשרו לקבלת יעוץ