מה מחיר התקנת פרקט?

מחיר התקנת פרקט?

מה מחיר התקנת פרקט?

ישנם סוגי של ריצוף רבים לחידוש הריצוף בבית ואז מפרקים את הישן ומתקינים את החדש, וישנם סוגים אחרים הדורשים התקנה פשוטה יותר, מחפשים פרקטים ב – TLV  – תל אביב אנחנו הפתרון.

חופשת הקיץ מתקרבת, וזה בדיוק הזמן לחדש ולהתחדש. אז אם אתם רוצים לחדש תחשבו טוב טוב לפני כן אם כדאי לכם להכנס להשקה גדולה וזמן שיפוץ ארוך ויקר או לפתרון מהיר אלגנטי וזול משמעותית. למשל פרקטים.

הפתרון הראשון שעולה בראש לרצפה פגומה הוא החלפת ריצוף, כלומר שבירה פינוי הכנסת חול חדש ואז הזמנת ריצוף וביצוע עבודת ריצוף חדשה, וכמובן לבחור בעל מקצוע טוב אחרת תקבלו רצפה במצב יותר גרוע ממה שהיה לכם, אסימטריה ושיפועים הפוכים וריצוף לא מפולס.

במקום להכנס להרפתקאה מורכבת ישנם פתרונות פשוטים יותר זריזים יותר וזולים יותר, פרקטים אפשר למצוא החל מ- 39 ש”ח ועד למאות שקלים למטר מרובע, בהתאם לסוג הפרקט לרמת השחיקה שלו לעובי לחוזק ולאיכות הציפוי.

מחיר פרקט למינציה

במחיר של 39 ש”ח למטר תוכלו למצוא את האיכות הסטנדרטית של פרקט למינציה, השאלה אם זה מספק אתכם, הפרקט הזה אולי יתאים להתקנה בדירה שכורה או בחדר ילדים שאין בו שחיקה גבוהה, לגבי משרדים הסיפור מורכב יותר ודרוש פרקט בעל רמת שחיקה גבוהה יותר.

המחיר המוצג כאן אינו סופי ואינו כולל את הגימורים כמו קנט שיש להרכיב מסביב לפרקט ולסף אלומיניום במחבר בין החדרים וכמובן עלות העבודה שיכולה להגיע לסכום זהה של מחיר הפרקט. ועל זה תוסיפו עוד 15% בלאי שנשאר מהחיתוכים בהתקנה.

מנסיון עבודת ההכנה וההתקנה חייבת להיות מקצועית החל מבדיקת המשטח עליו יותקן הפרקט , ניקוי השטח מחפצים זרים, הנחת ספוג מתחת לפרקט יש לשים לב לכל הפרטים בהתקנת הפרקט החיתוכים, הגימורים , יש לשים לב שהמתקין לא מבזבז הרבה חומר בשלבי החיתוך, יש לבדוק שהפרקט יותקן קרוב מאוד לקיר ולא ישארו מרווחים גדולים שהקנט לא יוכל לכסות.

לסיכום

בפרסומים של כל מתקיני הפרקטים תמצאו מחיר זול לפרקט אך מיד יעדכנו אתכם שזה הפרקט הבסיסי ביותר ולא הייתי ממליץ להתקינו בבית שהוא בבעלותכם, אלא בדירה שכורה זמנית משום שאורך חייו קצר והבלאי הגדול.

מאמרים נוספים
פרקט לריצוף
פרקט לריצוף

פרקט מיוחס לסוג של ריצוף שנוצר על ידי לקיחת לוחות קטנים מאוד של עץ וסידורם בדפוסים שונים, חוזרים. בצורה כזו - קראו עוד

ריצוף פרקט
ריצוף פרקט

ריצוף פרקט החל בעצם בצרפת בסוף  המאה ה -  16 פירוש המילה  "מרחבים קטנים סגורים", והיא מתייחסת לדפוסים הגיאומטריים של - קראו עוד

התקנת פרקט פרפקט – מושלם
פרקטים

באיטלקית פשוט אומרים "פרפקטו" כלומר מושלם ואצלנו אומרים פרפקט כלומר התקנת פרקט מושלמת, כי אנחנו לא מתפשרים על איכות ועל - קראו עוד

השוואת ריצוף בין פרקט, פרקט דמוי פיויסי PVC ושטיח מקיר לקיר
blank

בכל הנוגע לחיפויי רצפה לבתים במדינת ישראל, יש מגוון אפשרויות לבחירה, לרבות אריחים, פרקט ובטון. עם זאת, האפשרויות הפופולאריות הייחודיות - קראו עוד

התקנת פרקט למינציה בבית  המדריך המקיף
blank

פרקט למינציה הפך לבחירה טובה מאוד עבור בעלי בתים המעוניינים לשפר את האסתטיקה של חללי המגורים שלהם. חשוב להבין היכן - קראו עוד

צריכים עזרה? צרו קשר
התקשרו לקבלת יעוץ