התקנת פרקט פרפקט – מושלם

פרקטים

באיטלקית פשוט אומרים “פרפקטו” כלומר מושלם ואצלנו אומרים פרפקט כלומר התקנת פרקט פרקט – מושלם, כי אנחנו לא מתפשרים על איכות ועל שרות בהתקנת פרקטים.

בחירת הפרקט

בחירת הפרקט המתאים הוא השלב הראשון להצלחה, יש צורך להתאים את הפרקט לאזור אותו אנו רוצים לרצף, כדאי מאוד להתאים את הצבעים לבעי החלל בכדי ליצור שלמות, אנחנו לא ממליצים של ניגודיות גדולה בין הפרקט לריהוט אלא השלמה של אחד לשני בגוונים ובטקסטורה של הפרקט. זהו שלב קריטי וחשוב ויש להקדיש לו מחשבה ולהתייעץ עם מעצב/ת פנים בכדי להגיע לתוצאה הרצוייה, פשוט חבל להשקיע ברכישת פרקט והתקנה של פרקט והתוצאה לא תמצא חן בעינכם.

טיפים קטנים

תרכשו מטר אחד של מספר דוגמאות ותניחו בחדר אותו אתם רוצים לרצף ותבדקו מה יותר מתאים לכם אחרי שתפרסו כל אחד מסוגי הפרקטים שהבאתם לדוגמא. בנוסף תדרכו על הפרקט יחפים ותרגישו אותו בכפות הרגליים בכדי לבדוק את הנוחות שבהליכה יחפה על הפרקט. שני הטיפים הללו יעזרו לכם מאוד בבחירה, גם תוכלו לבדוק איך נראה הפרקט בחלל החדר כאשר הוא פרוס וגם תוכלו לחוש את ההרגשה של הפרקט בהליכה יחפה עליו.

התקנת הפרקט

כדי שהתוצאה תהייה פרפקט מושלמת כמו שאנחנו רוצים תבחרו מתקין מקצועי עם ניסיון בהתקנת פרקטים, תשתדלו לשמוע חוות דעת מלקוחות ואפילו תבקשו לראות עבודות שבוצעו על ידי המתקין.

מתקין מקצועי חייב לנקות הייטב את החדר ולפנות גופים זרים, לבדוק שאין מהמורות או בליטות של המשטח עליו הוא יתקין את הפרקט, ואז יפרוס ספוג על הרצפה ועל הספוג יתחיל בהתקנת הפרקט, את הניסורים של הפרקט כדאי לעשות מחוץ לבית בכדי למנוע אבק שיכנס מתחת לפרקט.

תשימו לב לחיבורי המבוצעים בין החדרים זהו עקב אכילס של התקנת פרקטים, על המרווח שנוצר יתקין מתקין הפרקטים פס אלומיניות כגימור.

דבר נוסף שיש לשים לב אליו הוא החיבור של הפרקט עם מדרגות או עם הכניסה למקלחת ולשרותים, מכיון שיש לבצע גימור עם פס אלומיניום בכל אחד מהמקרים הללו, שימו לב לגימור בעיקר בין החדרים עם הפרקט לאזורים עם מים כמו שרותים ומקלחות, במקומות אלו כדאי מאוד ליצור מדרגה כך שהפרקט יהיה גבוה יותר ולא יבוא במגע עם מים.

הכנה מוקדמת

כאשר הולכים להתקים פרקט יש לקחת בחשבון שהרצפה תעלה בכמעט סנטימטר אחד עד סנטימטר וחצי מעל הרצפה הקיימת, בתחילת העבודה יש להסיר את כל הדלתות ובסופה של עבודת התקנת הפרקט יש להחזיר את הדלתות אך זה מחייב ניסור הדלתות וקיצור הדלת אחרת לא ניתן יהיה להחזיר את הדלתות במקום בו ריצפתם בפרקטים.

מאמרים נוספים
פרקט לריצוף
פרקט לריצוף

פרקט מיוחס לסוג של ריצוף שנוצר על ידי לקיחת לוחות קטנים מאוד של עץ וסידורם בדפוסים שונים, חוזרים. בצורה כזו - קראו עוד

ריצוף פרקט
ריצוף פרקט

ריצוף פרקט החל בעצם בצרפת בסוף  המאה ה -  16 פירוש המילה  "מרחבים קטנים סגורים", והיא מתייחסת לדפוסים הגיאומטריים של - קראו עוד

מה מחיר התקנת פרקט?
מחיר התקנת פרקט?

מה מחיר התקנת פרקט? ישנם סוגי של ריצוף רבים לחידוש הריצוף בבית ואז מפרקים את הישן ומתקינים את החדש, וישנם סוגים - קראו עוד

השוואת ריצוף בין פרקט, פרקט דמוי פיויסי PVC ושטיח מקיר לקיר
blank

בכל הנוגע לחיפויי רצפה לבתים במדינת ישראל, יש מגוון אפשרויות לבחירה, לרבות אריחים, פרקט ובטון. עם זאת, האפשרויות הפופולאריות הייחודיות - קראו עוד

התקנת פרקט למינציה בבית  המדריך המקיף
blank

פרקט למינציה הפך לבחירה טובה מאוד עבור בעלי בתים המעוניינים לשפר את האסתטיקה של חללי המגורים שלהם. חשוב להבין היכן - קראו עוד

צריכים עזרה? צרו קשר
התקשרו לקבלת יעוץ