פי וי סי תעשייתי

פי וי סי תעשייתי

רצפות PVC תעשייתי מגיעות כפתרון חסכוני בגלל אורך חייהם ארוך  הטווח ולכן הן טובות באזורים עם תנועה גבוהה ותעשייה כמו בתי חולים, בתי ספר, ספריות, סופרמרקטים, מחסנים וכו’.

ציפוי פוליאוריטן – פי וי סי של פני השטח מונע את ההידבקות של הלכלוך על פני השטח, זה מקל על ניקוי הרצפה. ריצוף PVC הומוגני הוא פרקטי וחסכוני אך אינו עומד בתקנים אסתטיים גבוהים במיוחד.

הפי וי סי התעשייתי מתוכנן במיוחד ליישומי ריצוף תעשייתי במפעלים בעלי תעבורה כבדה ושחיקה גבוהה.

ריצוף תעשייתי  הוא הבחירה מספר אחד באזורים שבהם עומסים כבדים, כלי רכב גלגלים ומכונות הפועלים על בסיס יומי.

במפעלי תעשייה ובמחסנים שבהם עובדים על בסיס יום יומי, חשוב שהרצפה תהייה משטח עמיד שמסוגל לעמוד באתגרים קשים של טמפרטורה ושחיקה, העמסת משטחים, תנועת מלגזות, כמו גם שפכים כימיים ונוזלים ועוד.

ריצוף תעשייתי הוא פתרון מהיר עם  מינימום השבתה והכנת רצפות תת קרקעיות, ומפחית את ההשפעה על לוחות הזמנים לייצור. מוצרי הריצוף התעשייתי עומדים בתקנים מחמירים על מנת

חושבים על ריצוף אפוקסי או בטון? פנה אלינו לפני שתקבל את ההחלטה שלך אנחנו יכולים לחסוך לך זמן וכסף עם פתרונות של פי וי סי תעשייתי

PVC מוליך חשמל

ריצוף PVC פי וי סי  מוליך חשמל הוא ריצוף PVC הומוגני המסוגל לפזר חשמל סטטי מהחדר. רצפות כמו אלה מגנות על אנשים מפני השפעות חשמל סטטיות שנוצרו על ידי מכונות המוצבות בבניין כמו מרכזי מחשבים, מכונות חיכוך וכו ‘.

רצפות  PVC פי וי סי  מוליכות חשמל ומגינות  על ציוד רגיש מאוד המשמש בתעשיית האלקטרונים, רפואה, ביוכימיה וכימיה מפני חשמל סטטי. בסטנדרטים אירופיים יש להתקין רצפות PVC מוליכות חשמליות בחדרי ניתוחים בבתי חולים וביחידות טיפול נמרץ.

רצפות PVC הטרוגניות מיוצרות לפי עיקרון שכבה-על-שכבה. הם יכולים להיות עם שכבת משנה מוקצפת – מה שנקרא רצפה חמה או ללא שכבת משנה מוקצפת – מה שנקרא PVC קומפקטי. שכבת קצף משמשת כמבודד צליל ותרמי.

פני השטח של רצפות מסוג זה מעוצבים על ידי הדפסה או באמצעות טיפול פנים (מרקם פני השטח). ההתנגדות לחיכוך ובלאי עומדת ביחס ישר לעובי השכבה החיצונית העשויה מציפוי PVC כל זאת  על גבי עיצובים מודפסים. ניתן על ידי הפי וי סי לאפיין אזורים צבעוניים ושילוט רצפתי – ולחלק את המפעל לאזורים לפי צבעים כולל תמרור על הרצפה במידה ויש תנועת מלגזות או רובוטים שנעים לפי סימונים על פי וי סי.

 

מאמרים נוספים
ריצוף פי וי סי דמוי פרקט

אתה עשוי להיות מופתע לגלות כי אריחי ויניל- פי וי סי  יוקרתי הוא לא רק פתרון מתאים, לא עדיף ואלי - קראו עוד

שחור לבן ריצוף פיויסי
ריצוף פי וי סי שחור לבן

בין אם הסגנון שלך הוא קלאסי או רטרו, רצפת אריחים שחור לבן מאפשר לך הזדמנויות אינסופיות ליצור מראה טרי, דינמי - קראו עוד

איפוא אפשר להשיג עודפי פי וי סי בתל אביב
איפוא אפשר להשיג עודפי פי וי סי בתל אביב

עודפי פי וי סי בתל אביב קשה למצוא, הסיבה היא שהבתים בתל אביב קטנים ולכן כל עודפי הפי וי סי - קראו עוד

היכן ניתן למצוא ריצוף פי וי סי בתל אביב
היכן ניתן למצוא ריצוף פי וי סי בתל אביב

שידרוג הריצוף בבתים ישנים בתל אביב הינו הכרחי, ריצוף הטרצו השחוק כבר לא יכול לעמוד בנזקי הזמן, אחד הפתרונות הפשוטים - קראו עוד

אריחי פי וי סי
פי וי סי וינטאז' דמוי ריצוף B

דיירים רבים בחרו אריחי פי וי סי משום שהינו הפתרון האידיאלי לשיפוץ רצפה בדרך המהירה והזולה ביותר, פשוט מאוד להתקנה - קראו עוד

פי וי סי זול
פי וי סי ארץ האגדות

מי שמחפש צפי וי סי זול יכול למצוא שני דברים - פי וי סי איכותי וזול שנשאר מעודפים של פרוייקטים - קראו עוד

צריכים עזרה? צרו קשר
התקשרו לקבלת יעוץ