ריצוף פי וי סי  PVC תעשייתי

ריצוף פי וי סי  PVC תעשייתי

ריצוף פי וי סי לינוליאום תעשייתי מסחרי הוא חומר ריצוף עמיד מאוד עשוי משילוב של חומרים פולימריים טבעיים וסינתטיים. הוא נמצא בכל מקום מן הלובי של המלון ומבואות המשרד לבתי ספר ובתי חולים.

ריצוף אריחי פי וי סי תעשייתי

ריצוף אריחי פי וי סי תעשייתי מתאים למרחבים של תעשייה, מתקני ספורט וחללים גדולים לאירוח.

היתרון הגדול ביותר למרחבים אלו בפתרון של ריצוף פי וי סי תעשייתי הוא בעלות, האחזקה הנמוכה, העיצוב המגוון.

החוזק והגמישות של פי וי סי תעשייתי הקנו לו את היכולת להשתלב במרחבים בהם שום חומר אחר לא היה מחזיק מעמד הן בלחצים והעומסים. הן בעיצוב ובשילוב הצבעים והטקסטורות, בגמישות של חללים לא ישרים ומפולסים, בבליעת רעשים ובנוחות הכללית.

ריצוף אריחי פי וי סי תעשייתי – יתרונות

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של אריחי פי וי סי הוא הקלות שבהתקנה, לעתים קרובות יש פשוט להניח אותם ישר על הרצפה הנוכחית, כמובן בתנאי שהרצפה נקייה וללא מהמורות.

הבחירה הנכונה של הרצפה משפיעה ישירות על האווירה במפעל או בחלל אותו שידרגנו עם ריצוף פי וי סי , אך יחד עם זאת יש להתאים אותו למפעל או לחלל אותו אנו משדרגים.

מדובר אזורים סניטריים שאמורים לשמור על ניקיון מרבי ללא חריצים שבהם מתנקזים חיידקים או אבק, או אזורים בהם הלחץ והעומס גבוהים במיוחד או לחלופין אזורים המיועדים לפעילות גופנית ואמורים לספוג את הפעילות הגופנית ולמנוע בעיות בברכיים וכן למנוע נזק בעת מעידה או נפילה.
אריחי רצפות פי וי סי משתלבים מציעים יתרונות מרובים עבור משתמשי הקצה במגוון רחב של יישומים תעשייתיים ומסחריים.

בתעשייה

למעשה ניתן לעצב את הרצפה לפי צבעי החברה ולשתול לוגו בתוך הרצפה לדוגמה, מפעלים, מחסנים ומעבדות עשויים להשתמש בצבעים שונים של ציפוי הרצפה תעשייתי בכדי להפריד אזורי ייצור או שטחי אחסון מהשבילים והמעברים, אזורים שניתן לעבור בהם ואזורים האסורים למעבר, או אזורים להולכי רגל ואזורים למלגזות או לרכבים.

צבעים שונים עבור הצוות עשויים לשמש כדי להבחין  למשל בשדות תעופה באזורי אבטחה מכס אזורי קניות ומדרחוב אזורי חניונים אזורי הסעדה, אזורי תורים ואוכל, ובמקומות בהם יש מקום לעישון ולאזורים ללא עישון ועוד כיד הדמיון של המעצב והאדריכל. וכך ליצור אזורי הפרדה בתוך המרחב.

ניתן לשלב סימני אזהרה הנוגעים לענייני בבריאות ובטיחות, לוגו החברה למיתוג תאגידי, או פרטים על מבצעים מיוחדים למטרות שיווק וקידום מכירות.

היתרון באריחים הוא הגמישות בשינויים, פשוט ניתן לשנות את השילוט על ידי הרמת האריח והחלפתו בסימן אחר – לכן זוהי שיטה רב-תכליתית להעברת מסרים לצוות או ללקוחות.

עבור אלה הדורשים סימן או לוגו להיות משולב לצמיתות בתוך הרצפה יש דרכים חלופיות להשגת זה, או על ידי הדפסת הגרפיקה על האריח או על ידי חריטה של הלוגו לתוך האריח על ידי סילוני מים.

מאמרים נוספים
ריצוף פי וי סי דמוי פרקט

אתה עשוי להיות מופתע לגלות כי אריחי ויניל- פי וי סי  יוקרתי הוא לא רק פתרון מתאים, לא עדיף ואלי - קראו עוד

שחור לבן ריצוף פיויסי
ריצוף פי וי סי שחור לבן

בין אם הסגנון שלך הוא קלאסי או רטרו, רצפת אריחים שחור לבן מאפשר לך הזדמנויות אינסופיות ליצור מראה טרי, דינמי - קראו עוד

איפוא אפשר להשיג עודפי פי וי סי בתל אביב
איפוא אפשר להשיג עודפי פי וי סי בתל אביב

עודפי פי וי סי בתל אביב קשה למצוא, הסיבה היא שהבתים בתל אביב קטנים ולכן כל עודפי הפי וי סי - קראו עוד

היכן ניתן למצוא ריצוף פי וי סי בתל אביב
היכן ניתן למצוא ריצוף פי וי סי בתל אביב

שידרוג הריצוף בבתים ישנים בתל אביב הינו הכרחי, ריצוף הטרצו השחוק כבר לא יכול לעמוד בנזקי הזמן, אחד הפתרונות הפשוטים - קראו עוד

אריחי פי וי סי
פי וי סי וינטאז' דמוי ריצוף B

דיירים רבים בחרו אריחי פי וי סי משום שהינו הפתרון האידיאלי לשיפוץ רצפה בדרך המהירה והזולה ביותר, פשוט מאוד להתקנה - קראו עוד

פי וי סי זול
פי וי סי ארץ האגדות

מי שמחפש צפי וי סי זול יכול למצוא שני דברים - פי וי סי איכותי וזול שנשאר מעודפים של פרוייקטים - קראו עוד

צריכים עזרה? צרו קשר
התקשרו לקבלת יעוץ