פי וי סי PVC

פי וי סי PVC

רצפת פי וי סי מגיעה בשתי צורות אחת מהם בצורה של גלילים ברחבים שונים של עשרות סנטימטר ועד למספר מטרים והשני הוא אריחים – אריחי פי וי סי, ולכל צורה יש את החסרונות והיתרונות שלה.

רצפת פי וי סי מגיעה ברצועות וגלילים בדרך כלל עם הדפסה בצבע אחיד, או שמוטבעת עליו דוגמה, או שהוא ממודפס עליו ציור או דגם שחוזר על עצמו, זה יכול להיות ציור ילדים שמתאים לחדרי ילדים או דפוס אחר שמתאים למטבחים ולחדרי שירותים ומסדרונות.
לעומת הגלילים, אריחי פי וי סי מצוירים בדוגמה אחת שחוזרת על עצמה בכל האריחים ויוצרת דגם מורכב.

גלילי פי וי סי

מחיר הגלילים נמוך לרוב ממחיר האריחים בחישוב של מטר מרובע, הסיבה היא איכות האריחים, אריחי פי וי סי עבים יותר ואיכותיים יותר והיתרון הגדול שלהם הוא האפשרות לתיקון נזקים, במידה ואריח נפגם קל מאוד להסירו ולהדביק אריח חדש במקומו, זו הסיבה להצלחה הגדולה של אריחים מסוג זה למטרות מסחריות.

במחסנים במרכזי קניות לרוב מרצפים עם רצפת פי וי סי עשויה אריחי פי וי סי, אפשרות זו מעניקה גמישות בהחלפת קטעים שניזוקו בצורה מיטבית ללא קילוף של גלילים שלמים אלא אריחים בודדים בלבד. וזאת מעבר ליתרון של ניקוי קל פשוט וזול.

כאשר מרצפים אזור ברצפת פי וי סי בגלילים ישנו בלאי יחסית גדול בשל החיתוכים, בלאי זה כמעט אפסי כאשר משתמשים באריחי פי וי סי וכמעט שאין בזבוז, אז למרות מחירם היקר של אריחי הפי וי סי ישנו קיזוז גדול של העלויות באריחים משום שהבלאי בהתקנה קטן לעומת גלילים שבהם הבלאי גדול יותר.

אריחי פי וי סי

רצפת פי וי סי העשויה אריחים מאפשרת את הגמישות ליצור עיצובים ייחודים הן בגיוון של הצבעים בשילובם וכן בבחירת טקסטורות וביצירת עיצובים אישיים, ניתן לחתוך אריחים בודדים ולפרוש אותם בתוך או מסביב לאריחים מסוג אחר וליצור עיצוב ייחודי.

כדאי מאוד לפני ההדבקה לפרוש את האריחים ולאות את התמונה הכוללת של העיצוב על הרצפה לפני שאתה מתחיל לחתוך ובכך למנוע בזבוז של החומר מצד אחד ומצד שני להיות סגור על העיצוב ולבדוק שהוא מוצא חן בעינכם.

אם בחרתם לרצף את הרצפה בפי וי סי , אתם צריכים לקחת בחשבון את סוג של הפי וי סי , את האיכות שלו ועמידותו בשחיקה ואת מחירו, אם אתם מחפשים פי וי סי המותאם לאזורי תעבורה גבוהה כמו בתי ספר, משרדים או קניונים האפשרות הטובה ביותר הם אריחים שניתן להחליף בקלות במקרה של נזק ושחיקה, לעומתם בשטחי תעבורה נמוכה כמו חדרי שינה ואמבטיות ניתן להשתמש בגלילים.

מאמרים נוספים
ריצוף פי וי סי דמוי פרקט

אתה עשוי להיות מופתע לגלות כי אריחי ויניל- פי וי סי  יוקרתי הוא לא רק פתרון מתאים, לא עדיף ואלי - קראו עוד

שחור לבן ריצוף פיויסי
ריצוף פי וי סי שחור לבן

בין אם הסגנון שלך הוא קלאסי או רטרו, רצפת אריחים שחור לבן מאפשר לך הזדמנויות אינסופיות ליצור מראה טרי, דינמי - קראו עוד

איפוא אפשר להשיג עודפי פי וי סי בתל אביב
איפוא אפשר להשיג עודפי פי וי סי בתל אביב

עודפי פי וי סי בתל אביב קשה למצוא, הסיבה היא שהבתים בתל אביב קטנים ולכן כל עודפי הפי וי סי - קראו עוד

היכן ניתן למצוא ריצוף פי וי סי בתל אביב
היכן ניתן למצוא ריצוף פי וי סי בתל אביב

שידרוג הריצוף בבתים ישנים בתל אביב הינו הכרחי, ריצוף הטרצו השחוק כבר לא יכול לעמוד בנזקי הזמן, אחד הפתרונות הפשוטים - קראו עוד

אריחי פי וי סי
פי וי סי וינטאז' דמוי ריצוף B

דיירים רבים בחרו אריחי פי וי סי משום שהינו הפתרון האידיאלי לשיפוץ רצפה בדרך המהירה והזולה ביותר, פשוט מאוד להתקנה - קראו עוד

פי וי סי זול
פי וי סי ארץ האגדות

מי שמחפש צפי וי סי זול יכול למצוא שני דברים - פי וי סי איכותי וזול שנשאר מעודפים של פרוייקטים - קראו עוד

צריכים עזרה? צרו קשר
התקשרו לקבלת יעוץ