הדבקת פי וי סי PVC לרצפה

אריחי פי וי סי

הדבקת ריצוף פי וי סי הוא תהליך פשוט אם ההכנה התבצעה מראש והמשטח מפולס וללא בליטות ושקעים, אריחי פי וי סי מגיעים בצורת אריחים מרובעים או מלבניים או כגליל מודפס שנקרא גם יריעות פי וי סי PVC , זו אחת האפשרויות הזולות ביותר של ריצוף, וכדאי גם במקרה זה לערוך השוואת מחירים של פי וי סי לפני הרכישה.
פי וי סי הינו מוצר מאוד פופולרי בקרב בעלי בתים, בשל מספר תכונות ייחודיות של החומר.

אריחי פי וי סי להדבקה

אריחי פי וי סי להדבקה לרצפה זמינים במגוון רחב של צבעים, עיצובים, סגנונות, אריחי הפי וי סי קלים לחיתוך ולהתקנה ובשיטת עשה זאת בעצמך ניתן להתקין אותם בפשטות, אך לפני כן יש לבצע עבודות תשתית והכנה מוקפדות מאוד, כאשר התשתית טובה ההדבקה פשוטה מאוד והתוצאות מדהימות ומהירות מאוד. במיוחד כאשר לאריחים יש דבק מוכן בחלק התחתון, אך לא כל אריח מגיע מוכן עם דבק ולעיתים יש למרוח את הדבק בנפרד, במקרים אלו ישנם כלים למריחת הדבק בשכבה דקה מאוד על הרצפה המפולסת ואז העבודה זריזה מאוד.

גלילי פי וי סי להדבקה

לעומת האריחים של פי וי סי ישנם גם גלילי פי וי סי, גלילי פי וי סי קשה קצת יותר להדביק בשיטת עשה זאת בעצמך וחייבים לבצע את ההתקנה על ידי מתקין מקצועי ומנוסה, ועוזר מתקין, לאדם אחד יהיה מאוד קשה לבצע את העבודה והיא תארך זמן רב.
בגלילים יש לבצע חיתוכים מדויקים יותר, ובמיומנות גבוהה, אחרת יש ביזבוז גדול של חומר וכן חיבורים מיותרים, בדרך כלל כאשר המתקין נעזר בעוד עובד העבודה יעילה יותר ומדוייקת יותר ונקבל תוצאות טובות, בגלילים כמו באריחים לא פעם נדרשים לבצע חיתוכים מיוחדים בהתאם לגודל החדר וכן בהתאם למשקופים ולעמודים הנמצאים במרחב. עיקר הבעיה בשלבים אלו הוא שלה המדידה לפני החיתוך ותכנון החיתוכים עוד לפני הביצוע.

עבודת ההדבקה של פי וי סי

בגלילי פי וי סי ההתקנה מורכבת יותר ודורשת דיוק מרובי וחיתוכים ומורכבים, וכאשר מקצוען מבצע את העבודה, בשל ניסיונו הוא יחסוך לכם בחומר והבלאי יהיה נמוך, לעומת זאת כל טעות שלכם בחיתוכים לא מדויקים תגרור בלאי גדול יותר ועלויות גבוהות יותר.
הדבקת אריחי פי וי סי גם פשוטה יותר וגם עיצובית נכונה יותר, זאת בשל העובדה שניתן לשלב מספר סוגי אריחים באותו חדר וליצור עיצוב מיוחד של החדר כאשר במרכז סוג אחד של אריחים ומסביבם גוון או עיצוב אחר, השילוב ייצור סוג של שטיח במרכז החדר מה שמזכיר את סגנון הוינטאג’ הכל כך מוכר לנו בארץ של בתים ערביים שנבנו בסוף המאה ה- 19 ובתחילת תחילת המאה ה 20 בארץ ישראל.

מאמרים נוספים
ריצוף פי וי סי דמוי פרקט

אתה עשוי להיות מופתע לגלות כי אריחי ויניל- פי וי סי  יוקרתי הוא לא רק פתרון מתאים, לא עדיף ואלי - קראו עוד

שחור לבן ריצוף פיויסי
ריצוף פי וי סי שחור לבן

בין אם הסגנון שלך הוא קלאסי או רטרו, רצפת אריחים שחור לבן מאפשר לך הזדמנויות אינסופיות ליצור מראה טרי, דינמי - קראו עוד

איפוא אפשר להשיג עודפי פי וי סי בתל אביב
איפוא אפשר להשיג עודפי פי וי סי בתל אביב

עודפי פי וי סי בתל אביב קשה למצוא, הסיבה היא שהבתים בתל אביב קטנים ולכן כל עודפי הפי וי סי - קראו עוד

היכן ניתן למצוא ריצוף פי וי סי בתל אביב
היכן ניתן למצוא ריצוף פי וי סי בתל אביב

שידרוג הריצוף בבתים ישנים בתל אביב הינו הכרחי, ריצוף הטרצו השחוק כבר לא יכול לעמוד בנזקי הזמן, אחד הפתרונות הפשוטים - קראו עוד

אריחי פי וי סי
פי וי סי וינטאז' דמוי ריצוף B

דיירים רבים בחרו אריחי פי וי סי משום שהינו הפתרון האידיאלי לשיפוץ רצפה בדרך המהירה והזולה ביותר, פשוט מאוד להתקנה - קראו עוד

פי וי סי זול
פי וי סי ארץ האגדות

מי שמחפש צפי וי סי זול יכול למצוא שני דברים - פי וי סי איכותי וזול שנשאר מעודפים של פרוייקטים - קראו עוד

צריכים עזרה? צרו קשר
התקשרו לקבלת יעוץ