ריצוף פי וי סי דמוי פרקט

אתה עשוי להיות מופתע לגלות כי אריחי ויניל- פי וי סי  יוקרתי הוא לא רק פתרון מתאים. ואולי הפתרון הטוב ביותר לריצוף כיום. בעולם קיימים יצרנים רבים של  של רצפת פרקט ויניל או ריצוף פי וי סי דמוי פרקט.

הרצפה המחקה את המראה של פרקט עץ אמיתי. רוב היצור שמגיע לארץ מקורו בחברות גרמניות ובחברות סיניות. לרוב האיכות הגרמנית עולה על האיכות הסינית וכדאי להשקיע קצת יותר כסף באיכות הגרמנית ולישון בשקט מספר שנים.

איפה אני יכול להתקין ריצוף ויניל

ריצוף ויניל פי וי סי הינו נהדר עבור כל חדר בבית. ניתן להתקין אותו בכל אזור של הבית – במטבח באמבטיות בחדרי שינה ואפילו במרתפים מתחת לבית,  זה בחירה טובה במיוחד עבור אזורים בעלי תעבורה גבוהה כמו מטבחים וחדרי משחקים, או באזורים נוטים ללחות כמו חדרי אמבטיה וחדרי כביסה.

רכות

אחת התכונות המשמעותיות של ריצוף פי וי סי זה שהוא רך מתחת לרגליים יותר מכל משטח אחר של ריצוף והוא גם חם למגע יותר מאשר משטחים קשים יותר כמו קרמיקה או אריחי אבן. אם הנוחות היא בעדיפות עליונה.

טיפול

גם הטיפול ברצפת ויניל  פשוט יותר  והוא גם עמיד מאוד כתמים, ולכן כאשר משהו נשפך ניתן לנגב את הכתם בלי שום חומרי ניקוי מיוחדים. באשר לניקוי יומיומי מטאטא יעשה את העבודה.

רצפות עץ כחומר טבעי, סובלות הן מעמידות ללחות והן  פחות יציבות לאורך שנים. רצפת עץ מטופחת דורשת תחזוקה מתמדת. עץ, הינו חומר נקבובי, הוא רגיש  לנזקי האקלים ולכן אינו מתאים לחדרי אמבטיה או חדרים לחים אחרים.

לעומת זאת אריחי פי וי סי דמוי הפרקט מיוצרים בחום ובלחץ גבוהה והוא מקנה להם את החוזק הגמישות והאטימות, ואם לא די בכך אזיי  יש להם גם ציפוי פוליאוריטן, אשר מאפשר הגנה על הפי וי סי לצרכים מסחריים או לתעבורה גבוהה, לכן עמידותו גבוהה מאוד.

מאמרים נוספים
שחור לבן ריצוף פיויסי
ריצוף פי וי סי שחור לבן

בין אם הסגנון שלך הוא קלאסי או רטרו, רצפת אריחים שחור לבן מאפשר לך הזדמנויות אינסופיות ליצור מראה טרי, דינמי - קראו עוד

איפוא אפשר להשיג עודפי פי וי סי בתל אביב
איפוא אפשר להשיג עודפי פי וי סי בתל אביב

עודפי פי וי סי בתל אביב קשה למצוא, הסיבה היא שהבתים בתל אביב קטנים ולכן כל עודפי הפי וי סי - קראו עוד

היכן ניתן למצוא ריצוף פי וי סי בתל אביב
היכן ניתן למצוא ריצוף פי וי סי בתל אביב

שידרוג הריצוף בבתים ישנים בתל אביב הינו הכרחי, ריצוף הטרצו השחוק כבר לא יכול לעמוד בנזקי הזמן, אחד הפתרונות הפשוטים - קראו עוד

אריחי פי וי סי
פי וי סי וינטאז' דמוי ריצוף B

דיירים רבים בחרו אריחי פי וי סי משום שהינו הפתרון האידיאלי לשיפוץ רצפה בדרך המהירה והזולה ביותר, פשוט מאוד להתקנה - קראו עוד

פי וי סי זול
פי וי סי ארץ האגדות

מי שמחפש צפי וי סי זול יכול למצוא שני דברים - פי וי סי איכותי וזול שנשאר מעודפים של פרוייקטים - קראו עוד

ריצוף לינוליאום
ריצוף לינוליאום

הלינוליאום הומצא בשנות השלושים ושנים לאחר מלחמת העולם השנייה בשנות החמישים השפיע מאוד על אדריכלים ונכנס כמתחרה חדש למגוון אפשרויות - קראו עוד

צריכים עזרה? צרו קשר
התקשרו לקבלת יעוץ