דוגמאות פי וי סי לרצפה

דוגמאות פי וי סי לרצפה

באתר שלנו תוכלו למצוא מבחר גדול של דוגמאות פי וי סי לרצפה, החל מאריחי פי וי סי ועד ליריעות פי וי סי או גלילי פי וי סי לרצפה, להדבקה על רצפה ליצירת חיפוי מהיר ואסתטי לכל מרחב בבית החל מחדרי ילדים דרך מטבחים , חדרי שירותים ומחסנים.

אם אתם מחפשים פי וי סי לרצפה בתל אביב, כדאי שתגיעו אלינו לצפות במבחר העצום של דוגמאות פי וי סי לרצפות, ברשותנו מבחר גדול מאוד של סוגים שונים של פי וי סי ונוכל להתאים לכם את הסוג לפי דרישותיכם, כדאי לדעת לפני שאתם מזמינים פי וי סי כי המגוון גדול מאוד לא רק של עיצובים וטקסטורות שונות אלא גם עובי ואיכות הפי וי סי, חשוב להכיר את התכונות של כל דוגמא ודוגמא ולבדוק את התאמתה למרחב אותו אתם מייעדים לרצף.

דוגמאות פי וי סי

כדאי לשים לב לפרט חשוב מאוד- ספקים רבים מחזיקים לצערי רק דוגמאות ואין הם מזיקים מלאי, זה בעייתי מכמה סיבות, אחת כאשר תרכשו לא תוכלו להתרשם מהעיצוב משום שהדוגמא תהייה קטנה ולא תוכלו לתאר אותה על משטח גדול, ולרוב כדאי לראות איך הפי וי סי נראה על משטח גדול ולא רק דוגמא מיניאטורית – זה פשוט מטעה. שנית זמן ההספקה יהיה ארוך משום שיש להזמין את הפי וי סי מהיבואן או הספק, שלישית לא בטוח שתקבלו את מה שהזמנתם – הגוונים הטקסטורה העובי יכולים להיות שונים מהדוגמא, וסיבה אחרונה וחשובה לא פחות, מה יקרה כאשר תרצו להזמין עוד כמה מטרים? האם תקבלו את אותו הסוג ? לא בטוח!

אז להלן החדשות הטובות אנחנו לא רק מחזיקים בדוגמאות, אנחנו מחזיקים גם באחד המלאים הגדולים ביותר בתל אביב, עם שני מחסנים ברחוב העלייה בתל אביב, וכל דוגמא של פי וי סי נמצאת גם במלאי, כך שתוכלו לבחור לפי דוגמא ומיד לקבל את הגליל פי וי סי ללא דיחוי במקום.

מסקנה פשוטה תקנו לפי דוגמא רק אם ראיתם את הגליל במקום ואל תקנו דרך דוגמא בלבד, זה יכול להגמר לא טוב כאשר תמתינו שבועיים להספקה ואז כאשר הזמנתם בעל מקצוע לעבודה יתברר שזה לא בדיוק מה שהזמנתם אות התכוונתם וקיבלתם חתול בשק.

דוגמאות פי וי סי לריצוף

מאמרים נוספים
ריצוף פי וי סי דמוי פרקט

אתה עשוי להיות מופתע לגלות כי אריחי ויניל- פי וי סי  יוקרתי הוא לא רק פתרון מתאים, לא עדיף ואלי - קראו עוד

שחור לבן ריצוף פיויסי
ריצוף פי וי סי שחור לבן

בין אם הסגנון שלך הוא קלאסי או רטרו, רצפת אריחים שחור לבן מאפשר לך הזדמנויות אינסופיות ליצור מראה טרי, דינמי - קראו עוד

איפוא אפשר להשיג עודפי פי וי סי בתל אביב
איפוא אפשר להשיג עודפי פי וי סי בתל אביב

עודפי פי וי סי בתל אביב קשה למצוא, הסיבה היא שהבתים בתל אביב קטנים ולכן כל עודפי הפי וי סי - קראו עוד

היכן ניתן למצוא ריצוף פי וי סי בתל אביב
היכן ניתן למצוא ריצוף פי וי סי בתל אביב

שידרוג הריצוף בבתים ישנים בתל אביב הינו הכרחי, ריצוף הטרצו השחוק כבר לא יכול לעמוד בנזקי הזמן, אחד הפתרונות הפשוטים - קראו עוד

אריחי פי וי סי
פי וי סי וינטאז' דמוי ריצוף B

דיירים רבים בחרו אריחי פי וי סי משום שהינו הפתרון האידיאלי לשיפוץ רצפה בדרך המהירה והזולה ביותר, פשוט מאוד להתקנה - קראו עוד

פי וי סי זול
פי וי סי ארץ האגדות

מי שמחפש צפי וי סי זול יכול למצוא שני דברים - פי וי סי איכותי וזול שנשאר מעודפים של פרוייקטים - קראו עוד

צריכים עזרה? צרו קשר
התקשרו לקבלת יעוץ