היכן ניתן למצוא ריצוף פי וי סי בתל אביב

היכן ניתן למצוא ריצוף פי וי סי בתל אביב

שידרוג הריצוף בבתים ישנים בתל אביב הינו הכרחי, ריצוף הטרצו השחוק כבר לא יכול לעמוד בנזקי הזמן, אחד הפתרונות הפשוטים הקלים והזולים הוא ריצוף פי וי סי או אריחי פי וי סי וניתן למצוא בדקור טפט בתל אביב חנות פי וי סי עם מאות דוגמאות עכשוויות ממלאי 2018.

בשאר חלקי הארץ או ברוב חלקיה הבנייה יחסית חדשה מלבד אותם ישובים ותיקים כמו ראשון לציון תל אביב פתח תקווה, שם הבנייה ישנה מאוד וכנראה הריצוף כבר שחוק ולכן זה הזמן לשדרג בצורה משמעותית מבחינת עיצוב את הריצפה.

שינוי משמעותי

ההבדל יהיה כל כך משמעותי שלא תאמינו שזו הדירה שלכם, ויש לו מספר יתרונות, ריצוף פיוי סי עמיד מאוד בפני כתמים וחומרים קשים, אינו מחליק – תכונת חשובה מאוד אם ישנם ילדים קטנים בבית או מבוגרים, ניתן להבריק אותו מידי פעם ולשמור על המראה שלו עם חומרים שאינם יקרים במיוחד, ומעבר לכך הוא נעים למגע יוצר חמימות ביתית ונעים לדריכה והליכה.

חשוב לשמור על מראה עיצובי נקי ולכן בבתים ישנים כדאי ללכת על מראה הוינטאז’ ובחדרי ילדים ניתן לגוון בצבעוניות גדולה יותר, לגבי המטבח והשרותים הטרנד של וינטאז’ מציע אריחים מלבניים בשחור ולבן המעניק מראה נעים בחללים אלו.

יתרון משמעותי באריחי פי וי סי הוא היכולת להחליף רק אריח אחד אם הוא נפגם משמעותית , כל התהליך לוקח מספר דקות וההחלפה בוצעה, ושוב יש לכם ריצפה מושלמת.

מאמרים נוספים
ריצוף פי וי סי דמוי פרקט

אתה עשוי להיות מופתע לגלות כי אריחי ויניל- פי וי סי  יוקרתי הוא לא רק פתרון מתאים, לא עדיף ואלי - קראו עוד

שחור לבן ריצוף פיויסי
ריצוף פי וי סי שחור לבן

בין אם הסגנון שלך הוא קלאסי או רטרו, רצפת אריחים שחור לבן מאפשר לך הזדמנויות אינסופיות ליצור מראה טרי, דינמי - קראו עוד

איפוא אפשר להשיג עודפי פי וי סי בתל אביב
איפוא אפשר להשיג עודפי פי וי סי בתל אביב

עודפי פי וי סי בתל אביב קשה למצוא, הסיבה היא שהבתים בתל אביב קטנים ולכן כל עודפי הפי וי סי - קראו עוד

אריחי פי וי סי
פי וי סי וינטאז' דמוי ריצוף B

דיירים רבים בחרו אריחי פי וי סי משום שהינו הפתרון האידיאלי לשיפוץ רצפה בדרך המהירה והזולה ביותר, פשוט מאוד להתקנה - קראו עוד

פי וי סי זול
פי וי סי ארץ האגדות

מי שמחפש צפי וי סי זול יכול למצוא שני דברים - פי וי סי איכותי וזול שנשאר מעודפים של פרוייקטים - קראו עוד

ריצוף לינוליאום
ריצוף לינוליאום

הלינוליאום הומצא בשנות השלושים ושנים לאחר מלחמת העולם השנייה בשנות החמישים השפיע מאוד על אדריכלים ונכנס כמתחרה חדש למגוון אפשרויות - קראו עוד

צריכים עזרה? צרו קשר
התקשרו לקבלת יעוץ